چرا باید سایت خود را به apk تبدیل کنیم؟

چرا باید سایت خود را به apk تبدیل کنیم؟​

امروزه، شاهد رشد چشمگیر استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی هستیم. به طوری که ترافیک قابل توجهی از وب‌سایت‌ها مربوط به بازدید از طریق گوشی‌های موبایل است.این موضوع، ضرورت توجه به ریسپانسیو بودن وب‌سایت در حالت موبایل یا تبدیل سایت به APK را برای صاحبان وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی دوچندان می‌کند.

همچنین، وب‌سایت در حالت موبایل باید Mobile-Friendly باشد و به گونه‌ای طراحی شود که کاربر به سادگی با آن تعامل داشته باشدچه صاحب وب‌سایت فروشگاهی باشید، چه شرکتی و یا هر نوع وب‌سایت دیگری، بازدیدکنندگان زیادی از طریق دستگاه‌های موبایلی خواهید داشت.

در این میان، اهمیت تبدیل سایت به APK که باعث افزایش نرخ تعامل کاربران با کسب و کار شما شما خواهد شد، باید مورد توجه قرار گیرد. 

اگر هنوز وب‌سایت شما ریسپانسیو نیست یا وقت تبدیل سایت به APK را انجام نداشته‌اید، وقت آن رسیده که برای ارتقای کسب‌وکار خود اقدام کنید.متخصصان ما در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایلی می‌توانند به شما کمک کنند تا حضور آنلاین خود را به بهترین شکل ممکن ارتقا دهید. 

با ما تماس بگیرید و همین امروز برای وب‌سایت خود یک استراتژی ریسپانسیو و اپلیکیشن موبایلی کارآمد برنامه‌ریزی کنید.

 

 

Mobile Friendly چیست و چگونه Mobile Friendly بودن وب سایت را چک کنیم؟

موبایل فرندلی به معنای سازگار بودن وب سایت با نمایشگرهای کوچک موبایل و تبلت است. 

در واقع، وب سایتی که موبایل فرندلی است، به گونه ای طراحی و برنامه نویسی شده که کاربران می توانند به راحتی و بدون نیاز به زوم کردن یا پیمایش افقی، محتوای آن را در صفحه نمایش های کوچک مشاهده کنند.

 امروزه، تعداد قابل توجهی از کاربران از طریق موبایل به وب سایت ها مراجعه می کنند. طبق آمار، بیش از 60 درصد از جستجوهای آنلاین در ایران از طریق موبایل انجام می شود.

بنابراین، اگر وب سایت شما موبایل فرندلی نباشد، کاربران تجربه کاربری نامطلوبی خواهند داشت و ممکن است به سرعت از آن خارج شوند. این امر می تواند منجر به کاهش ترافیک، نرخ تبدیل و سئو (SEO) وب سایت شما شود.

مزایای موبایل فرندلی بودن:

  • تجربه کاربری بهتر: کاربران می توانند به راحتی به محتوای وب سایت شما در موبایل دسترسی داشته باشند و با آن تعامل برقرار کنند.
  • افزایش نرخ تبدیل: کاربران موبایل تمایل بیشتری به خرید یا انجام اقدامات مورد نظر شما در وب سایت دارند، اگر تجربه کاربری آنها مثبت باشد.
  • بهبود سئو: گوگل وب سایت های موبایل فرندلی را در نتایج جستجو در اولویت قرار می دهد.
  • کاهش نرخ پرش: کاربران زمانی که وب سایت شما را در موبایل مشاهده می کنند، تمایل کمتری به ترک آن دارند.
  • افزایش تعامل با کاربران: موبایل فرندلی بودن وب سایت، راه های تعامل با کاربران، مانند اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی را آسان تر می کند

از اهمیت کاربر پسند بودن وب سایت در گوشی های موبایلی گفتیم. ولی اینکه چگونه بفهمیم که وب سایت ما Mobile Friendly است؟
بسیار ساده!!

حضرت گوگل با استفاده از سرویس Mobile Friendlyبه شما اطلاعاتی از موبایل فرندلی بودن سایت می دهد. اگر وب سایت شما دارای این قابلیت نباشد، به شما راهکارهایی برای بهتر شدن سایتتان می دهد. پس پیشنهاد می کنیم حتما از این سرویس استفاده کنید و به بهبود سایت خود کمک کنید.

Mobile Friendly بودن وب سایت را چک کنیم؟​ - تبدیل سایت به apk | آپدیت 2024

چگونه وب سایت خود را به apk تبدیل کنیم؟

در دنیای امروز که تلفن‌های هوشمند حرف اول را می‌زنند، داشتن یک اپلیکیشن موبایلی برای هر کسب‌وکاری ضروری است. 

تبدیل وب‌سایت به APK (Android Package Kit) مزایای متعددی را برای صاحبان وب‌سایت به ارمغان می‌آورد.

اپلیکیشن‌ها دسترسی به وب‌سایت را آسان‌تر می‌کنند، تجربه کاربری را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهند، نرخ تبدیل را افزایش می‌دهند و وفاداری به برند را تقویت می‌کنند.

علاوه بر این، جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، برندینگ، استقلال از مرورگرها، امکانات آفلاین، امنیت و به‌روزرسانی آسان از دیگر مزایای تبدیل وب‌سایت به APK هستند.

راه های زیادی برای تبدیل وب سایت به apk یا اپلیکیشن های اندرویدی وجود دارد. ما در مقاله تبدیل سایت به اپلیکیشن به طور مفصل راه های تبدیل وب سایت به برنامه های موبایلی را شرح دادیم. و گفتیم یکی از راه های ساده، سریع و کم هزینه برای داشتن اپلیکیشن وب سایت شما، اپلیکیشن های وب ویو هستند. 

ما در این مقاله نیز به شما پیشنهاد میکنیم برای داشتن اپلیکیشن خود از اپ های وب ویو استفاده کنید. 

شما در کمتر از دو روز صاحب یک اپلیکیشن خواهید شد و می توانید با بارگزاری آن ها در مارکت هایی نظری کافه بازا، مایکت و… به بازاریابی و افزایش بازدید کسب و کار خود کمک کنید.

تیم اپ میکرز با بهترین و جدیدترین متدها، وب سایت شما را به برنامه (اپلیکیشن) اندرویدی تبدیل میکند. 
برای اطلاعات بیشتر به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

مزایای داشتن برنامه و اپلیکیشن موبایلی

 

  • تجربه کاربری (UX) بهتر: وب‌سایت ریسپانسیو و اپلیکیشن موبایل، استفاده از وب‌سایت را برای کاربران در دستگاه‌های مختلف آسان‌تر می‌کنند و تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهند.
  • افزایش سئو: گوگل به وب‌سایت‌های ریسپانسیو اولویت می‌دهد و این موضوع می‌تواند به رتبه بهتر وب‌سایت شما در نتایج جستجو کمک کند.
  • افزایش دسترسی: با داشتن اپلیکیشن موبایلی، مخاطبان شما در هر زمان و مکانی می‌توانند به وب‌سایت شما دسترسی داشته باشند.
  • افزایش نرخ تبدیل: اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند نرخ تبدیل را افزایش دهند، زیرا خرید از طریق اپلیکیشن آسان‌تر است.
  • وفاداری بیشتر مشتریان: اپلیکیشن‌های موبایل راهی عالی برای ارتباط با مشتریان و افزایش وفاداری آنها هستند.

 

سفارش apk و اپلیکیشن وب سایت

سفارش apk و اپلیکیشن وب سایت

در بالا گفتیم که یکی از راه های اینکه صاحب اپلیکیشن خود شوید، اپلیکیشن های وب ویو هستند. شما می توانید با سرچ در گوگل کلی وب سایت پیدا کنید، که این خدمت را ارائه می دهند. 
وقت آن رسیده که برای ارتقای کسب‌وکارتان در دنیای دیجیتال اقدامی جدی کنید! 

اپ میکرز نیز با استفاده از تیم مجرب و حرفه ای خود، وب سایت شما را به برنامه apk و اپلیکیشن موبایلی تبدیل می کند. 
پشتیبانی ما به صورت 24*7 پاسخگوی سوالات شماست. اگر نیاز به اپلیکیشن دارید و ما را انتخاب کردید، دیگر نگران اپلیکیشن و نحوه قرار دادن آن در مارکت کافه بازار نباشید.

 تیم ما تا زمانی که اپلیکیشن شما در کافه بازار قرار نگیرد با شما خواهد بود. 
بعلاوه در صورت هرگونه مشکل احتمالی در هر زمانی، پشتیبان شماییم.

برای سفارش اپلیکیشن به صفحه تعرفه ها. و در صورت هر گونه سوال به صفحه تماس با ما و چت آنلاین (پایین سمت راست سایت) مراجعه کنید.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما و ارتقای کسب‌وکارتان هستیم!

با سپاس از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بودید..