چرا باید سایت خود را به apk تبدیل کنیم؟

چرا باید سایت خود را به apk تبدیل کنیم؟​

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از اپلیکیشن های موبایلی به طور چشم گیری افزایش داشته است. به طوریکه بسیاری از ترافیک های سایت ها مربوط به بازدید از گوشی های موبایلی است.
به همین سبب صاحبان وب سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی باید به ریسپانسیو و واکنش گرا بودن وب سایت خود در حالت موبایل دقت داشته باشند. همچنین وب سایت در حالت موبایل باید Mobile Freindly و به گونه ای طراحی شده باشد که کاربر به راحتی با وب سایت تعامل داشته باشد.

شما نیز اگر صاحب وب سایت فروشگاهی، شرکتی و… می باشید، خواه یا ناخواه بازدید کننده های زیادی از طریق دستگاه های موبایلی خواهید داشت. 
اینجاست که اهمیت یک اپلیکیشن که با وب سایت شما سازگار باشد و کاربر را بدون دغدغه و معطلی وارد سایت شما کند، پررنگ می شود.

چگونه Mobile Friendly بودن وب سایت را چک کنیم؟

از اهمیت کاربر پسند بودن وب سایت در گوشی های موبایلی گفتیم. ولی اینکه چگونه بفهمیم که وب سایت ما Mobile Friendly است؟
بسیار ساده!!
حضرت گوگل با استفاده از سرویس Mobile Friendly به شما اطلاعاتی از موبایل فرندلی بودن سایت می دهد. اگر وب سایت شما دارای این قابلیت نباشد، به شما راهکارهایی برای بهتر شدن سایتتان می دهد. پس پیشنهاد می کنیم حتما از این سرویس استفاده کنید و به بهبود سایت خود کمک کنید.

Mobile Friendly بودن وب سایت را چک کنیم؟​ - تبدیل سایت به apk | سال 2021

چگونه وب سایت خود را به apk تبدیل کنیم؟

راه های زیادی برای تبدیل وب سایت به apk یا اپلیکیشن های اندرویدی وجود دارد. ما در مقاله تبدیل سایت به اپلیکیشن به طور مفصل راه های تبدیل وب سایت به برنامه های موبایلی را شرح دادیم. و گفتیم یکی از راه های ساده، سریع و کم هزینه برای داشتن اپلیکیشن وب سایت شما، اپلیکیشن های وب ویو هستند. 

ما در این مقاله نیز به شما پیشنهاد میکنیم برای داشتن اپلیکیشن خود از اپ های وب ویو استفاده کنید. 
شما در کمتر از دو روز صاحب یک اپلیکیشن خواهید شد و می توانید با بارگزاری آن ها در مارکت هایی نظری کافه بازا، مایکت و… به بازاریابی و افزایش بازدید کسب و کار خود کمک کنید.

تیم اپ میکرز با بهترین و جدیدترین متدها، وب سایت شما را به برنامه (اپلیکیشن) اندرویدی تبدیل میکند. 
برای اطلاعات بیشتر به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

مزایای داشتن برنامه و اپلیکیشن موبایلی

در دنیای امروز، داشتن یک اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار و وب سایت ها بسیار با اهمیت است. بیایید برخی از این مزایا را با هم بررسی کنیم:
1- استفاده آسان تر و راحت تر نسبت به مرورگر
2- امکان ارسال نوتیفیکیشن های تبلیغاتی و صرفه جویی در هزینه هایی مانند اسمس
3- امکان بازاریابی از طریق مارکت هایی مانند کافه بازار، مایکت و… 
4- حل شدن معضلاتی مانند فراموشی وب سایت توسط مشتری 
5- ….

سفارش apk و اپلیکیشن وب سایت

سفارش apk و اپلیکیشن وب سایت

در بالا گفتیم که یکی از راه های اینکه صاحب اپلیکیشن خود شوید، اپلیکیشن های وب ویو هستند. شما می توانید با سرچ در گوگل کلی وب سایت پیدا کنید، که این خدمت را ارائه می دهند. 
اپ میکرز نیز با استفاده از تیم مجرب و حرفه ای خود، وب سایت شما را به برنامه apk و اپلیکیشن موبایلی تبدیل می کند. 
پشتیبانی ما به صورت 24*7 پاسخگوی سوالات شماست. اگر نیاز به اپلیکیشن دارید و ما را انتخاب کردید، دیگر نگران اپلیکیشن و نحوه قرار دادن آن در مارکت کافه بازار نباشید. تیم ما تا زمانی که اپلیکیشن شما در کافه بازار قرار نگیرد با شما خواهد بود. 
بعلاوه در صورت هرگونه مشکل احتمالی در هر زمانی، پشتیبان شماییم.

برای سفارش اپلیکیشن به صفحه تعرفه ها. و در صورت هر گونه سوال به صفحه تماس با ما و چت آنلاین (پایین سمت راست سایت) مراجعه کنید.

با سپاس از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بودید…