روش های تبدیل یک وب سایت به اپلیکیشن موبایل

تبدیل سایت به اپلیکیشن جزو مسائلي هست كه امروزه به شدت مورد اهميت واقع شده است. و افراد به دنبال این هستند که راهی برای تبدیل سایت به اپلیکیشن پیدا کنند. بالا بودن تنوع زبان هاي برنامه نويسي مورد استفاده در ساخت وبسايت ها منجر شده است كه پيدا شدن بهترين روش ساخت اپليكيشن وبسايت دشوار شود.

براي ساخت اپليكيشن براي وبسايت ها از روش هاي مختلفي استفاده مي شود، ما در این مقاله سعی کردیم تا حدودی شما را با روش های تبدیل وب سایت به اپ های اندرویدی آشنا کنیم و در آخر بهترین روش و سریع تر راه را نتیجه گیری کنیم.
 امیدواریم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

روش اول : ساخت اپليكيشن اختصاصی​

روش اول : ساخت اپليكيشن اختصاصی​

اگر قصد ساخت يك اپليكيشن حرفه اي براي وبسايت خود را داريد، مي توانيد به يك شركت برنامه نويسي یا فریلنسرها مراجعه كرده تا آن ها اپليكيشن مورد نظر شما را برايتان تهيه كنند. اينكه شما چه زبانی را براي ساخت اپليكيشن خود انتخاب ميكنيد، در مسائلي مانند هزينه، مدت زمان آماده سازی اپليكيشن و نمای ظاهری آن تاثيرگذار است.

به عنوان مثال شما برای ارتباط بین دیتابیس سایت خود و اپلیکیشن، نیاز به api دارید. که توسط زبان های سمت سروری مانند php، nodejs و… تولید می شوند. که این مستلزم صرف هزینه و زمان برای ساخت این api ها می باشد. 
بعد از آن است که برنامه نویسی سمت اپلیکیشن شروع خواهد شد و با استفاده از این api ها، اطلاعات وب سایت شما به اپلیکیشن منتقل میشود یا از اپلیکیشن به سایت شما ارسال میشود. که هزینه و زمان جداگانه را طلب می کند.

تیم اپ میکرز، برای تبدیل وب سایت شما به اپلیکیشن اندرویدی به صورت اختصاصی نیز فعالیت دارد. در صورتی که اپلیکیشن اختصاصی نیاز دارید، میتوانید با ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

روش دوم : تبدیل وبسایت به اپلیکیشن با استفاده از اپ سازها

روش دوم : تبدیل وبسایت به اپلیکیشن با استفاده از اپ سازها

اگر وب سایت شما وردپرسی است، پس قطعا با افزونه های وردپرس آشنا هستید. دنیایی از افزونه در مخزن وردپرس وجود دارد که هر کدام بعد از نصب روی وبسایت شما یک کار مشخص را انجام میدهد. یک نوع افزونه پرکاربرد نیز همین افزونه های تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن های موبایلی می باشند.

اينكار هزينه ی كمتری نسبت به روش اول دارد و معمولًا اين نوع اپليكيشن ها را نیز مي توانيد در مارکت های مختلفی نظیر گوگل پلی، بازار، مایکت و… ارائه دهید. 
از معایب این روش نیز میتوان به گاها کندی و سنگینی سایت، زیاد شدن افزونه های نصب شده در وب سایت، تداخل افزونه ها، باگ های افزونه و… اشاره کرد.
شما میتوانید از اینجا چند نمونه از این نوع اپلیکیشن ها را مشاهده کنید. واضح است که هزینه این روش، از روش سوم که در ادامه به آن میپردازیم بالاتر است. 

روش پیشنهادی ما که در ادامه به آن می پردازیم:

ساخت اپلیکیشن به روش وب ویو

روش سوم: ساخت اپلیکیشن به روش وب ویو

اين يك روش بسيار ساده و بهترين روش برای ساخت اپلیکیشن می باشد. چرا كه در اين روش مستقل از اينكه وبسايت با چه زباني نوشته شده باشد اپليكيشن ساخته می شود.

آدرس سايت مورد نظرتان به تنهايی برای تبديل كردن سايت وردپرس به اپليكيشن وب ويو كافی است و ديگر نيازی به نصب هيچ اكستنشن خاصی نخواهيد داشت.

يكی از بهترين روش های ساخت نرم افزار موبايل استفاده مستقيم از وبسايت شما ميباشد. چرا كه اپليكيشن های وب ويو آدرس محور هستند و نيازی به ديتابيس ندارند. همچنین این کار باعث می شود رنک وب سایت شما، علاوه بر افزایش از طریق وب سایت؛ از طریق اپلیکیشن نیز رشد کند. 

فراموش نکنید که برای استفاده از اپلیکیشن های وب ویو نیاز به هیچ تغییری در سایت خود یا محتوای متفاوت نسبت به سایت ندارید. شما کافی است هر تغییری که مدنظر دارید را درون سایت خود انجام دهید. به راحتی درون اپلیکیشن مشاهده کنید.

يكي ديگر از دلايلی كه نشان می دهد ساخت اپليكيشن از روی وبسايت روش مناسبی است، اين است كه اهميتی ندارد كه شما از چه افزونه ای استفاده كنيد. یا محدودیتی در استفاده از افزونه ها داشته باشید. در واقع هر نوع افزونه ای كه ريسپانسيو باشد مورد استفاده هست.

چگونه یک اپلیکیشن وب ویو سفارش دهیم؟

استفاده از خدمات اپ میکرز يكی از كم هزينه ترين راه های ساخت اپليكيشن می باشد. كه در آن برای ايجاد هر تغييری در سايت نياز به برنامه نويس ها نخواهيد داشت.

تيم اپ میکرز بهترين سرويس ها را برای ساخت اپليكيشن های وب ويو ارائه می دهد. برای استفاده از سرويس های اپ میکرز نيازی به شارژ ساليانه يا ماهيانه نيست و شما می توانيد با يكبار پرداخت برای هميشه از اپليكيشن خود استفاده كنيد. آن ها را در مارکت های معروف و رایج نظیر گوگل پلی، بازار، مایکت و… قرار دهید.

به علاوه همکاران ما همیشه در تلاش هستند تا مشکلات احتمالی شما را در سریع ترین حالت ممکن بر طرف کنند. 

برای اطمینان خاطر شما عزیزان اپلیکیشن دمو و تست طراحی شده است. که بعد از نصب رایگان از مارکت کافه بازار و تایپ آدرس کامل وب سایت خود درون اپلیکیشن، می توانید تمامی ویژگی های سایت خود را در قالب اپلیکیشن موبایل مشاهده کنید. تمامی قسمت های وب سایت را چک کنید و سپس اقدام به سفارش یکی از پلن های اپ میکرز نمایید.

 

برای ثبت سفارش یا دانلود اپلیکیشن از دکمه های زیر استفاده کنید: