اپلیکیشن ارسال پیام بدون ذخیره مخاطب در واتس اپ و تلگرام

با سلام خدمت اپ میکرزی های عزیز
امروز تو این مقاله میخوایم یک اپلیکیشن خیلی کاربردی برای واتس اپ و تلگرام بهتون معرفی کنیم. 
این اپلیکیشن توسط یکی از برنامه نویسان ما برای پشتیبانی مشتری های عزیز ساخته شد. 

اما ازونجایی که تقریبا همه افراد از این دو اپلیکیشن (تلگرام و واتس اپ) استفاده ی زیادی دارن. بر این شدیم تا اپلیکیشن رو منتشر کنیم تا بقیه هم بتونن ازش استفاده کنن.

چرا به اپلیکیشن پیام بدون ذخیره مخاطب نیاز داریم؟

تقریبا همه ما از اپلیکیشن واتس اپ و تلگرام استفاده میکنیم. قطعا برای شما هم پیش اومده که به یک فرد ناشناس میخواید پیام بدید. اما نیازی ندارید که شماره اون شخص رو ذخیره کنید. چون یا تمام ارتباطی که میخواید با اون شخص داشته باشید در حد همون یک پیامه، یا هم ارتباط شما بعد از یک زمان مشخص تموم میشه.
خب مشکلی که وجود داشت این بود که برای پیام به هر شخصی در واتس اپ نیاز بود که شماره اون شخص رو ذخیره کنیم و بعد بتونیم پیام مورد نظر خودمون رو ارسال کنیم. 

برای افرادی که بر اساس شغلشون روزانه مجبور به ارسال پیام به افراد ناشناس زیادی هستند. این یک دردسر خیلی خیلی بزرگ بود. 
اپ میکرز هم ازین قاعده مستئنی نبود. ما برای ارسال پیام به مشتری ها مجبور بودیم شماره تک به تک رو ذخیره کنیم. که در طول روز، حجم زیادی از وقت ما برای این کار صرف میشد. این شد که یکی از برنامه نویس های ما دست به کار شدو این اپ رو برامون ساخت. 

بعد از استفاده هم دیدیم خیلی کاربردیه و هم طراحی شیک و مدرنی داره. این شد که تصمیم گرفتیم بذاریمش توی کافه بازار تا بقیه هم بتونن رایگان ازش استفاده کنن.

خب فرق اپلیکیشن شما با بقیه اپلیکیشن های مشابه چیه؟

اره درسته! اپلیکیشن های زیادی توی کافه بازار، مایکت، و گوگل پلی وجود دارند که دقیقا این کار رو برای شما انجام میدن. ولی گاها یا رایگان نیستن، یا اونقدر تبلیغ دارن ک پیشمون میشه آدم از نصبشون. 
در حالی که اپیلیکیشن توسعه داده شده توسط ما علاوه بر رایگان بودن، هیچگونه تبلیغ هم نداره. 
بعلاوه اپلیکیشن ما قابلیت history یا تاریخچه رو هم داره که شما میتونین تمامی تماس های قبلی ای که داشتین رو مشاهده کنین. 

چطوری با اپلیکیشن کار کنیم؟

اول روی دکمه دانلود اپلیکیشن کلیک کنید و اپلیکیشن رو دانلود کنید. 

بعد از دانلود، یک راهنمای ساده براتون نمایش داده میشه که تمامی قسمت های اپلیکیشن رو بهتون توضیح میده. 
اما به طور خلاصه اگر بخوایم توضیح بدیم، دو تا گزینه بالای صفحه سمت راست وجود داره. یکی تلگرام یکی واتس اپ. که مشخصه روی هر کدوم کلیک کنید اپلیکیشن بعد از وارد کردن شماره شمارو به گزینه انتخابی هدایت میکنه. 
اگر روی تلگرام کلیک کنید، علاوه بر شماره تلفن، username هم میتونید وارد کنید. 
فقط این نکته یادتون باشه که تلگرام فقط در صورتی اجازه پیام با شماره تلفن رو میده، که کاربر مورد نظر شما اجازه نمایش شماره تلفن رو برای همه باز گذاشته باشه. در غیر این صورت شما نمیتونید به طرف مقابل پیام بدید و فقط میتونید از طریق username به طرف مقابل پیام بدید.