در این پست از نوشته های وب سایت اپ میکرز قصد داریم به ساده ترین روش برای تبدیل سایت ووکامرس به برنامه اندرویدی (apk) بپردازیم. به نحوی که تمامی امکانات سایت حفظ شود و با اکثر قالب های موجود وردپرسی همخوانی داشته باشد.

تبدیل سایت به اپلیکیشن، چرا و چگونه

تبدیل سایت به اپلیکیشن، چرا و چگونه

در پست قبلی به طور مفصل به روش های تبدیل سایت به اپلیکیشن و اینکه چرا نیاز به اپلیکیشن اندرویدی وب سایت خود داریم، صحبت کردیم.

اما در این پست قصد داریم روش وب ویوی تبدیل سایت به اپ را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

وب ویو، کم هزینه ترین و سریع ترین راه تبدیل سایت به برنامه اندروید

روشی که اپ میکرز برای مشتریان خود استفاده می کند، وب ویو نام دارد.اپلیکیشن وب ویو دقیقا مانند این است که شما وب سایت خود را در مرورگر خود باز کرده اید. در نتیجه آن چه در اپ نمایش داده خواهد شد ورژن موبایل وب سایت شماست.

اما تفاوت هایی که در باز کردن سایت در مرورگر و باز کردن سایت از طریق اپ وب ویو وجود دارد، باعث می شود که افراد به این روش رجوع کنند.

نکته مثبت دیگر، ساخت سریع اپلیکیشن های وب ویو می باشد. به طوریکه شما کمتر از دو روز صاحب اپ اختصاصی سایت خود خواهید شد.

تفاوت اپ وب ویو با مرورگر

تفاوتی که اپ وب ویو با مرورگر ها (Browser) دارد، باعث شده افراد زیادی مجاب شوند که از اپ میکرز یا دیگر سرویس هایی که این خدمات را انجام می دهند درخواست سفارش اپلیکیشن وب ویوی سایت خود را داشته باشند.
یکی از مهم ترین تفاوت ها، امکان ارسال نوتیفیکیشن می باشد. به طوری که صاحب سایت هر نوع پیغامی (پیام های آغاز جشنواره، پیام های تخفیف و… ) را به صورت رایگان برای افرادی که اپلیکیشن را نصب کرده اند ارسال می کند. این نوتیفیکیش ها می تواند حاوی عکس و متن باشد.

بدیهی است که ارسال نوتیفکیشن دیگر مشکلات بلاک شدن توسط مشتریان، هزینه های گاها زیاد و… را ندارد و میتوان کاربر را مستقیما به سمت سایت کشاند.

مزایای سرویس تبدیل سایت به برنامه اندرویدی اپ میکرز

مزایای سرویس تبدیل ووکامرس به اپلیکیشن اندروید اپ میکرز

یکی از مزیت های مهم اپلیکیشن وب ویو این می باشد که مستقیما به سایت شما متصل است. و شما لازم نیست برای نسخه اپلیکیشن، محتوای جدیدی وارد کنید یا کار خاصی انجام دهید. اگر وب سایت شما واکنش گرا (ریسپانسیو) است و در مرورگر تلفن همراه شما به خوبی نمایش داده می شود، به راحتی می توانید اپلیکیشن وب سایت خود را داشته باشید بدون اینکه وقت اضافه ای برای تهیه محتوا برای اپلیکیشن داشته باشید.

مزیت مهم این نوع از اپلیکیشن، افزایش بازدید و طبعا کاهش رنک وب سایت شماست. به زبان ساده، هر فردی که از اپلیکیشن شما بازدید کند یک عدد به بازدیدکننده های سایت اضافه می شود. حال شما حساب کنید که اگر اپلیکیشن شما در مارکت های بازار و … وجود داشته باشد، چقدر می توان افزایش بازدید کننده داشت.

ساخت اپلیکیشن ووکامرس

در اصل ووکامرس یک افزونه برای وب سایت های وردپرسی است. شاید این جمله که اپ میکرز ووکامرس را به برنامه اندرویدی تبدیل می کند غلط باشد. ولی به این دلیل که شاید برخی افراد تعریف درستی از ووکامرس و وردپرس و تفاوت آن ها نداشته باشند. مجبور شدیم از این تیتر برای این مقاله استفاده کنیم.

سازگاری با اکثر قالب ها

اپ میکرز بعد از راه اندازی این سرویس، سعی کرد اکثر قالب های معروف مانند وودمارت، نیکی کالا و… را مورد تست قرار دهد و از عملکرد صحیح اپلیکیشن اطمینان خاطر کند. اما ما برای اطمینان کاربر نیز، اپلیکیشن تست اپ میکرز را تهیه کردیم و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دادیم. تا شما هم به طور کامل عملکرد وب سایت ووکامرسی یا هر نوع وب سایتی که واکنش گرا باشد را تست کنید. از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید. و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

شما می توانید از طریق این لینک اپلیکیشن دموی اپ میکرز را از مارکت کافه بازار دانلود کنید.

نحوه سفارش اپلیکیشن

برای سفارش اپلیکیشن وب ویو و اختصاصی خود می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

بعد از سفارش اپلیکیشن همکاران ما در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات تکمیلی را از شما دریافت خواهند کرد. 

همچنین می توانید از طریق چت آنلاین (آیکون پایین سمت راست سایت) با همکاران ما در ارتباط باشید.