اپلیکیشن وب ویو چیست؟ مسئله این است...

در این مقاله سعی کردیم به این سوال که اپلیکیشن وب ویو چیست و چه تفاوتی با اپلیکیشن های اختصاصی دارد پاسخ دهیم. پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید و اگر مطلب براتون مفید بود برای دوستانتون هم بفرستید.

اپلیکیشن وب ویو، یک برنامه ی ساده است که با استفاده از مرورگر داخلی خود وب سایت های موجود در اینترنت را بارگزاری می کند. و کاربران بدون آنکه وارد مرورگر بشوند و آدرس وب سایت را وارد کنند، می توانند به گشت گذار در سایت داخل اپلیکیشن بپردازند.

پس چه تفاوتی میان اپلیکیشن وب ویو و مروگر هست؟

پس چه تفاوتی میان اپلیکیشن وب ویو و مروگر هست؟

در عمل تفاوت ساختاری ندارند. همان مطلبی که در مرورگر نمایش داده می شود، در اپلیکیشن های وب ویو هم نمایش داده خواهد شد.
اما تفاوت اصلی در آنجا شکل خواهد گرفت که:
1- کاربر شما نیازی به تایپ آدرس ندارد. و مشکلاتی شبیه اشتباه وارد کردن آدرس و… نیز رخ نمی دهد.
2- اپلیکیشن روی موبایل کاربر نصب شده و همیشه با کاربر همراه است و این جلوی چشم بودن باعث می شود تعداد دفعاتی که کاربر به سایت شما سر می زند افزایش یابد.
3- شما می توانید هر زمان که مایل بودید به کاربر نوتیفیشکن ارسال کنید و کاربر را از تخفیفات و جشنواره ها مطلع کنید. 
4- اپلیکیشن وب ویوی اپ میکرز قابلیت بارگزاری در مارکت بازار و مایکت را داراست. شما می توانید ازین طریق به جذب کاربر اقدام کنید.

اپلیکیشن وب ویو در مقابل اپلیکیشن اختصاصی

اپلیکیشن وب ویو یا اپلیکیشن اختصاصی؟ جواب این سوال بستگی به میزان بودجه ی مورد نظر شما و میزان بزرگی کسب و کار شما دارد.
اپلیکیشن های اختصاصی همانطور که از اسمش مشخص است به صورت اختصاصی برای سیستم عامل اندروید نوشته میشوند و سرعت بالا، پرفورمنس عالی در این اپلیکیشن ها بسیار بالاتر از اپلیکیشن های وب ویو است. (البته به شرط اینکه اپلیکیشن توسط تیم مجرب و حرفه ای نوشته شود)
ما نیز پیشنهاد میکنیم اگر کسب و کار شما بسیار بزرگ و تعداد بازدید کننده های وب سایت و اپلیکیشن شما بسیار زیاد هستند و همچنین مشکلی از لحاظ بودجه ندارید، یک اپلیکیشن اختصاصی مناسب سایت خود سفارش بدید. اما باز هم تاکید میکنیم از شرکت های معتبر با رزومه مناسب استفاده کنید. 

اما اگر کسب و کار شما نوپاس و نمیخواهید اول راه هزینه ی زیادی برای اپلیکیشن داشته باشید، بهترین گزینه اپلیکیشن وب ویو است. با هزینه بسیار کم و در کمتر از دو روز، صاحب یک اپلیکیشن خواهید شد و میتوانید در مارکت هایی نظیر بازار، مایکت و… باعث افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش درآمدزایی شوید.

چگونه یک اپلیکیشن وب ویو داشته باشیم

چگونه یک اپلیکیشن وب ویو داشته باشیم

به راحتی هر چه تمام 
فقط کافیه این ماموریت رو به اپ میکرز بسپارید و در کمترین زمان اپلیکیشن اختصاصی سایت خودتون رو تحویل بگیرید.
یک نگاهی به پلن های اپ میکرز داشته باشید. یا اگر سوالی دارید، از طریق تماس با ما یا چت آنلاین با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.
دیگه بقیش با ما…

می تونم قبل از خرید اپلیکیشن رو تست کنم؟

تصویر - تست اپلیکیشن

ما برای این هم راه حل داریم
تیم ما برای اینکه خیال کاربراش از اپلیکیشن راحت باشه و همه قسمت های سایتشون رو داخلش چک بکنن، یک اپلیکیشن تست و دمو تهیه کرده و در مارکت کافه بازار قرار داده. از اینجا دانلودش کنین و همه قسمت های سایت خودتون رو چک کنید. وقتی خیالتون راحت شد دوباره به ما سر بزنید.

اطلاعات بیشتری از ساخت اپلیکیشن لازم دارم...

اگه اطلاعات بیشتری از تبدیل سایت به اپلیکیشن یا تبدیل ووکامرس به برنامه اندروید میتونین این مقاله ها رو هم بخونید. 
یا هم کلا به وبلاگ ما سر بزنید.

در آخر ممنون که با ما تا آخر این مطلب همراه بودید. امیدواریم تونسته باشیم مطلب مفیدی تولید کرده باشیم.