انواع مختلف ساخت برنامه آنلاین

برای ساخت برنامه آنلاین راه های متفاوتی وجود داره. 
ما تو این مقاله سعی کردیم با انواع این روش ها آشنا بشیم و بگیم هر کدوم برای چی مناسبن.
پس با ما همراه باش تا آخر این مطلب.

ساخت برنامه اختصاصی

ساخت اپلیکیشن به صورت اختصاصی

یکی از بهترین راه های ساخت برنامه (اپلیکیشن)، ساخت برنامه به صورت اختصاصیه. به این صورت که تمام موارد مورد نیاز برنامه ای که میخواین داشته باشین (اعم از ظاهر، امکانات و…) رو به یک برنامه نویس یا یک شرکت برنامه نویسی میسپارین. و در یک زمان مشخص که قبل از شروع ساخت اپلیکیشن بین طرفی توافق میشه اپلیکیشن اختصاصی خودتون رو تحویل میگیرین.

برنامه نویس ها با استفاده از زبان های جاوا، کاتلین، ری اکت و… اقدام به ساخت اپلیکیشن می کنند.

از مزیت های این نوع از ساخت اپلیکیشن میشه به این اشاره که کرد:

1 – که اپلیکیشن شما از لحاظ پرفورمنس بالاترین حالت رو در بین بقیه روش ها داره. یعنی از لحاظ سرعت، دقت و … اما این نکته رو نباید فراموش کرد که اون برنامه نویس یا شرکت برنامه نویسی هم باید مهارت لازم رو داشته باشه. تا هم بتونه اپلیکیشن شما رو مطابق میل شما بسازه و هم از استانداردها پیروی کرده باشه که اپلیکیشن شما در بهترین حالت باشه.

2- امکان بروزرسانی و اضافه کردن ویژگی ها در آینده وجود دارد که با توافق بین شما و اون شرکت برنامه نویسی حاصل میشه. 

اگر مایل بودین اپ اختصاصی خودتون رو داشته باشین تیم اپ میکرز این کارو براتون انجام میده. فقط کافیه با ما تماس بگیرید.

اما هزینه ی این روش گاها به قدری بالاست که همگی از پس همچین هزینه ای بر نمیان. و حتی ممکنه همچین اپلیکیشن حرفه ای نیاز نداشته باشن. پس میشه از روش های دیگه استفاده کرد تا هم هزینه کمتری پرداخت بشه و هم به سرعت دارای اپلیکیشن خودشون بشن.

ساخت برنامه آنلاین

ساخت برنامه به صورت آنلاین

یکی دیگه از روش های داشتن اپلیکیشن، استفاده از سایت هایی هست که با استفاده از پنل هاشون اقدام به ساخت اپلیکیشن میکنن.
شما اول باید داخل این سایت ها ثبت نام کنید. و بعد از ورود شما به پنل کاربری میتونین با استفاده از یک سری ماژول ها اپلیکیشن خودتون رو بسازین. 
مثلا متن اضافه کنین، رنگ بدین و…

ولی به نظر من علاوه بر زمان بر بودن ساخت اپلیکیشن با این روش، خروجی مناسبی هم نخواهیم داشت. ساخت اپلیکیشن قواعد و استانداردهای خودش رو داره. آشنایی به ui و ux لازم داره. و ممکنه کلی وقت بذاریم که یک صفحه رو طراحی کنیم و در آخر ببینیم که خروجی اصلا مناسب نیست و به اصطلاح کار از آب در نیومده. 

اما خب با یه سرچ ساده این سایت هارو میتونین ببینین و ازشون استفاده کنین.

ساخت برنامه وب ویو

ساخت برنامه (اپلیکیشن) وب ویو

یکی از کم دردسرترین و کم هزینه ترین روش های ساخت اپلیکیشن، روش وب ویو است. در این روش با استفاده از زبان های برنامه نویسی وب سایت شما دقیقا شبیه هنگامی که سایت خودتون رو با مرورگرهایی نظیر کروم، فایرفاکس و… باز میکنین، وب سایت شما نمایش داده میشه. پس فقط تنها چیزی که لازم دارین یک وب سایت ریسپانسیو یا واکنش گراست. که توی نمایشگرهای مختلف مثل لپتاپ و موبایل به خوبی کار کنه.

تیم اپ میکرز در کمترین زمان ممکن (همه سفارش های قبلیمون زیر یک روز تحویل داده شدند) و با کمترین هزینه این کارو انجام میده.
حتی ما برای شما که آشنایی با این روش ندارین اپلیکیشن تست قرار دادیم تا وب سایت خودتون رو در قالب اپلیکیشن مشاهده کنین و اگر مایل بودید بعد اقدام به سفارش کنین.